un website să îți crești nivelul de încredere în tine?
De când am lansat website-ul, clienții vin mai încrezători către mine.
Site-ul mă face pe mine ca expert să am mai multă încredere în mine.
Site-ul mi-a adus mai multe vânzări, deci am încredere că fac bine ce fac.
Sunt cuvinte pe care în ultima lună le aud de la ai mei clienți și zâmbesc recunoscătoare pentru că m-au ales să le construiesc site-ul și să adaug o cărămidă la nivelul de încredere în ei.
Te-ai gândit vreodată că un website îți poate crește nivelul de încredere în tine?
În pregătirea unui webinar despre „Încrederea în sine” am alocat timp și spațiu pentru a lega acest aspect și de partea de site-uri, pentru ca mi-am dat seama că mulți clienți vin cu o serie de convingeri limitative spre mine când vor un site. Acesta e și motivul pentru care am adus Legile Universale în ceea ce ține de site-uri, pentru a îi susține și mai mult pe cei care vor să aibă un site aliniat cu ei și misiunea lor.
Încrederea, autenticitatea și creșterea exponențială sunt elemente care merg mână în mână.
Hai să-ți spun la ce „aha”-uri am ajuns!
- Rezultatele ne cresc nivelul de încredere în noi.
- Când potențialul ne este validat, nivelul de încredere în noi crește.
Și ai să mă întrebi care-i treaba cu website-urile?
Pentru că îmi place să-mi ascult clienții, îți voi spune despre schimbarea pe care am văzut-o și simțit-o la ei după lansarea site-ului. Dacă la primele întâlniri pe Zoom sau apeluri telefonice erau:
- reticienți,
- cu un nivel de energie scăzut,
- neîncrezători în drumul ales,
- în felul în care o să meargă lucrurile din punct de vedere financiar,
- în felul în care o să valideze piața produsul/serviciul lor,
acum situația stă în felul următor:
- îi simt zâmbind la telefon și îi văd zâmbind pe Zoom;
- nivelul lor de energie e fantastic de ridicat și crește pe măsură ce îmi povestesc despre ce urmează să mai facă în business;
- sunt creativi și inovativi;
- și-au schimbat modul de comunicare cu ai lor clienți – vorbesc mai des, îi ascultă, caută să le ofere soluții rapide;
- discuțiile noastre sunt despre „vreau să mai fac încă un curs, vreau să mai lansez x produs, m-am gândit să mai ofer și asta ca serviciu”;
- sunt motivați să facă lucruri;
- sunt o avalanșă de idei pe care le materializează rapid;
- au transformat „trebuie să fac ceva ca să meargă lucrurile mai bine” în „vreau să testez și asta să vadă ce se întâmplă”;
- au încetat să vorbească despre concurență și focusul e pe ce pot face ei mai bine decât ieri.
Iar eu sunt efectiv fascinată și recunoscătoare să văd aceste transformări.
Cum te susține un website să îți crești nivelul de încredere în tine?
Tot ce e mai sus enumerat sunt rezultate și potențial validat iar roata care a pus aceste lucruri în mișcare a fost un site de prezentare sau un magazin online.
Așadar, pot să-ți spun că un site este ceva ce trebuie să ai, însă azi, vreau să-ți spun că un site…
- este visul tău materializat sub forma unui domeniu, a unui design și a unor funcționalități;
- este mereu acolo, online, și este motivul pentru care sari din pat dimineața pentru a-ți împlini misiunea;
- este dovada că faci tot ce poți mai bine pentru a crește exponențial;
- este motivație;
- este creativitate;
- este energie;
- este o extensie a ta, este despre tine, este ceva palpabil care îți confirmă expertiza în domeniul tău 24 din 24;
- este transformarea de care ai nevoie tu ca om dincolo de rol pentru a duce afacerea la alt nivel.
Azi îți voi spune că primul pas pentru a-ți crește încrederea în tine ca expert în domeniul tău este un site care te definește în totalitate și te susține pe drumul tău. Ești pregătit să faci acest pas? Dacă ai răspuns cu DA, scrie-mi un mesaj și hai să lucrăm împreună.