Maximizează Performanța Site-ului Tău: 3 acțiuni strategice de realizat la finalul lunii 

Gestionarea și optimizarea unui site implică o abordare strategică și continuă. La finalul fiecărei luni, îți recomand să analizezi performanța site-ului tău și să implementezi acțiuni specifice pentru a susține creșterea acestuia.

Astăzi îți voi oferi 3 acțiuni concrete, pe care inclusiv eu le aplic pentru mine.

Monitorizează numărul de vizitatori pe site

Primul pas în susținerea creșterii site-ului tău este să analizezi traficul de pe acesta, concret numărul de vizitatori și sursele principale din care aceștia au ajuns la tine pe site. După ce ai o imagine clară a situației, stabilește un obiectiv realist de creștere a numărului de vizitatori pentru luna următoare.

De exemplu, dacă îți dorești creșterea cu 25% a procentului de vizitatori din Facebook – îți poți seta ca acțiuni concrete în luna următoare să adaugi site-ul tău la finalul fiecărei postări și să scrii un articol de blog pe săptămână pe care să-l promovezi în social media.

Dacă îți dorești creșterea traficului organic, poți lua în calcul o soluție de optimizare SEO pentru site-ul tău.

Crează conținut relevat și educativ

Analizează topul celor mai vizitate 10 pagini din site-ul tău în ultima lună și identifică subiectele care au atras cel mai mult atenția publicului tău.

Bazându-te pe aceste informații, creează conținut nou și educat pe aceleași teme sau explorează variante conexe care pot stârni interesul cititorilor. Asigură-te că noul conținut este bine structurat, ușor de înțeles și adaugă valoare reală audienței tale.

De exemplu, dacă procesatoarele de plăți online sunt un subiect de interes la mine pe site, voi lua în calcul, în planificarea conținutului pentru blog să scriu și alte articole pe acest subiect.

Măsoară numărul de lead-uri și setează-ți obiective de creștere a lor

Lead-urile reprezintă o componentă esențială în creșterea unui site. Am auzit la cineva din mediul meu de lucru vorba aceasta „Ce nu măsori, nu poți crește” și e un motor pentru mine când vine vorba de măsurarea datelor relevante pentru site-ul meu.

Să analizezi numărul de lead-uri pe care le-ai generat în ultima lună și să identifici canalele și paginile care au generat cele mai multe, este o acțiune pe care o poți trece în planul zilei de 29 sau 30 ale lunii în curs.

Ce faci apoi cu datele?

Stabilește un obiectiv de creștere pentru numărul de lead-uri pentru a-ți mări baza de date și a-ți dezvolta potențialul de conversie.

Prin implementarea acestor acțiuni concrete la finalul fiecărei luni, vei avea o abordare strategică pentru a-ți sprijini creșterea site-ului. Monitorizarea și ajustarea constantă a strategiilor tale te susține să te adaptezi schimbărilor în comportamentul utilizatorilor și să maximizezi impactul eforturilor tale de marketing online. 

Dincolo de aceste elemente, vei simți că site-ul tău te susține să crești și îi vei înțelege importanța și implicit vei transforma într-o rutină plăcută, grija pentru el.

Tu ce alegi să faci pentru site-ul tău la final de lună pentru a îl susține să crească și mai mult?

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to Top