Anual sunt momente când Facebook, Instagram, WhatsApp și alte platforme de social media pică și în acele momente toți antreprenorii care nu au un site simt că pâmântul de fuge de sub picioare.
Știu că mulți antreprenori, a căror afaceri depind doar de o pagină de Facebook sau Instagram și în zilele noastre mi se pare cea mai riscantă strategie pe care o poți aborda pentru afacerea ta.
Hai să citești și niște statistici!
- În septembrie 2020 pe tot globul erau active 1 196 298 727 de website-uri.
- Mill For Business a estimat că la fiecare 24 ore numărul website-urilor online în lume crește cu 576 000.
- În 2018, dintre firmele din România mai puţin de jumătate nu aveau un website, deşi peste 85% sunt conectate la Internet. Abia aștept să văd statisticile pentru acest an.
***
Deși din 2020 avem tot mai multe situații care ne demonstrează că „dacă nu ai un website, nu exiști”, mai bine de jumătate din firmele din România nu au website-uri. Dacă te numeri printre acele firme, te invit să parcurgi cele 3 motive de mai jos.
3 motive pentru care ai nevoie de un site
Un site îți oferă credibilitate
Studiile arată că 75% din public (actuali şi potenţiali clienţi) judecă o afacere după site-ul pe care îl deține. Abia în urma evaluării acestuia, ei aleg dacă vor cumpăra sau nu serviciul/produsul oferit. Așadar, un site este piatra de temelie în construirea credibilitatii în online și offline.
Toți cei care te găsesc pe social media se așteaptă ca tu să ai un site care să le ofere informații de bază și date de contact. El reprezintă cartea ta de vizită în lumea virtuală și e la fel de necesar precum telefonul mobil.
Dacă ai un site, ai publicitate 24/7
Din perspectiva raportului cost-eficienţă cea mai bună metodă de promovare este un site! Principalul scop al unui site este acela de a te susține în comunicarea cu clienții și în promovarea informațiilor de interes pentru aceștia. Pe website poți descrie cu lux de amănunte produsele sau serviciile. Potenţialul cumpărător le poate citi la orice oră din zi sau din noapte.
Imaginează-ți cât timp economisești prin simplul fapt că nu mai oferi informații prin viu grai! Ele sunt mereu la un click distanță pentru cei interesați!
Competiția ta are website
Mii de companii care oferă aceleași produse și servicii ca tine au deja un website, optimizat SEO și pe prima pagină din Google. Dacă te îndoiești de acest aspect, realizează o simplă căutare pe Google și convinge-te singur! I-ai găsit nu-i așa? Acum contactează-mă pentru a avea și tu un site!
La aceste motive mai adăugăm vizibilitatea brandului ce depășește granițele geografice, controlul pe orice înseamnă conținutul din online, un loc virtual în care îți poți expune un număr nelimitat de produse sau servicii și bineînțeles, indiferent de contextul pandemic sau nu, tu ca business rămâi în picioare.
Știu, te-am convins, nu-i așa? Dar… ai început să te gândești la costurile unui site și dacă acesta îți va tripla vânzările peste noapte?
Reality check: Vânzările tale nu vor exploda a doua zi după ce site-ul va fi lansat în online, însă vor crește mult mai mult decât dacă n-ai avea unul. A nu avea un site, se măsoare în cost of inaction… Câte vânzări ai pierdut pentru că brandul tău n-a inspirat suficientă credibilitate posibilului client?
În secolul XXI un site este o necesitate nu un lux. Întrebarea la care mi-aș dori să-ți răspunzi, în încheiere, este următoarea!